I: Cum comand un produs?
R: Pentru aceasta intrebare aveti raspuns la sectiunea ”Cum cumpar / Modalitati de plata”, disponibila in partea de jos, stanga a site-ului.
Daca nu puteti sa comandati online din motive tehnice, ne puteti contacta la numerele de telefon 0743 519 669 si vom prelua comanda telefonic.

I: Cum verific daca am primit ceea ce am comandat?
R: In momentul receptionarii comenzii puteti solicita curierului deschiderea coletului ca sa verificati starea produsului/produselor. La AsiaArt.ro, platiti dupa ce deschideti coletul pentru a va asigura ca ati primit ceea ce ati comandat. Acest serviciu acopera toate produsele comercializate si livrate de AsiaArt.ro si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.

I: Cum se calculeaza costul transportului prin curierat pentru produsele care nu au specificata greutatea pe site?
R: Produsele care nu au greutatea specificata pe site cantaresc sub 1 kg. Costul livrarilor in Brasov este 11 lei si iar pentru livrari in tara este 14 lei.

I: In cate zile se pot retuna produsele?
R: Produsele se pot returna in termen de 10 zile, in conditiile specificate la “Returnarea produselor”.

I: De ce produse similare ca dimensiuni realizate din lemn sau piatra au preturi diferite?
R: Preturile produselor aparent similare difera deoarece acestea sunt realizate din lemn/piatra de diferite esente si vechimi. Puteti afla mai multe despre materialele din care sunt realizate obiectele de pe AsiaArt.ro, accesand pagina Blog.

I: De ce trebuie să-mi introduc CNP-ul în formularul de finalizare a comenzii?
R: CNP-ul este obligatoriu, potrivit reglementărilor Codului Fiscal, pentru emiterea facturii comenzii dumneavoastră.

I: Cum imi verific statusul comenzii?
R: Odata autentificat pe site, daca accesați butonul ”Contul meu”, aveti posibilitatea de a consulta statusul comenzii si alte detalii in sectiunea ”Comenzile dvs” sau puteti verifica pe site-ul www. urgent-courier.ro statusul comenzii cu numarul de AWB.

I: Cum ma abonez / dezabonez de la Newsletter?
R: In partea de jos, dreapta a site-ului exista sectiunea ”Abonati-va la Newsletter” unde, in urma introducerii adresei de e-mail si a numelui, se poate selecta butonul Abonare sau butonul Dezabonare.

I: Cum inchid definitiv contul de client?
R: Contul se inchide printr-o solicitare in acest sens catre echipa AsiaArt la adresa contact@asiaart.ro.